Monday, June 16, 2014

Bulan Exam Sudah Kembali!!

Assalamualaikum semua..

Wahhh..minggu exam sudah kembali. First exam date will start on 26 June 2014. Kalau sem lepas, aku tengah sarat mengandung masa final exam, this sem pulak, aku ada baby kecil. Agak mencabar berbanding sem lepas..Sebab waktu nak study agak limited.. Tapi, aku kena kuat semangat. Sebab..... ini lah masanya aku kena cabar diri aku untuk gunakan time wisely.. huhuhuhuhu...

Tak mudah rupanya buat PJJ study..Tambahan pulak title isteri + ibu + anak +student +pekerja...perghhhhhhh...memang mencabar,,tapi takpe, alah bisa tegal biase..InsyaAllah..akan cuba sedaya upaya untuk turus tabah dan bersabar..

Ya Allah, berikan kekuatan kepada hambamu ini.. Permudahkan segala urusan perjalanan hidup hamba.. Aminn..




p/s: Jangan stress,nnt production susu tak banyak..huhuhu

No comments:

Post a Comment